17. november 2008

I wonder, should I call you? But I know what you would do.


Mm.. Jeg er kald utenpå og varm inni. Og det er helt greit. Har hatt en fin helg med Thea og Era, Kris, Kim, Tobias og Julie. Og Marius & Marlen seff. Og Synnøve. :D
Det har vært jobb, Fear and Loathing in Las Vegas, turer med Era, masse sigg, TR707 fuck, trøstekos, pizza, for mye godis, Donnie Darko, discobeats, penger som har forsvunnet, lekeslåssing, rødvin og øl. Fin helg? Fin helg.

Det er vel ingenting å si. Håper at Tobias har stått opp. Nå er det 32 dager igjen til ferie. Og stress. Jeg gruer meg, og jeg synes at jeg burde glede meg i stedet. Jeg vil ha flere fargepenner. Det hadde vært fint. Men jeg vil ha Stabilo point 88 penner og det har de ingensteder i Oslo. Dumme Oslo. Jeg vil bo et annet sted enn i Norge. Gleder meg til å fremkalle bilder fra helgen. ^^ Får se om Pentax '64 holder mål. Neida, vet den gjør det. Bare jeg som surrer med instillinger. Random? Ok.

Kake.

6 kommentarer:

Anonym sa...

komentar

Anonym sa...

kommmentar

Anonym sa...

kommentar

Agnes. sa...

Luv u Åsm. ^^

Anonym sa...

Yay, skrive riktig på 3. forsøk:-)


Internasjonale Sigurd fra B-klassen: COMMENT

Anonym sa...

hahaha ja, de er kjempesøte <3