14. november 2008

Mike Mills.


Da vil jeg gjerne engasjere alle lesere til å være med på et lite prosjekt av meg. Jeg vil at DU skal enten lagre eller printe ut bildet ovenfor og fargelegge det og sende meg resultatet! Weee! (Kravstor lille jævel.) Kanskje ikke den beste tegningen å lage et sånnt prosjekt av, men monsteret gjorde hele tegningen, så jeg skal la det gå. Hehe. Men det hadde vært kult om dere hadde gjort det.
Kopierte ut et par stykker på skolen. Jules har allerede ditcha oppgaven sin i fordel for å fagelegge. Shit, fargelegge er gøy! Oijøss. Men ja. Do it! ^^

22 kommentarer:

Anonym sa...

OK! :D jeg blir med!

Anonym sa...

tror jeg. må få tak i tusjer først.

Anonym sa...

fargeleggingen min er finest

Agnes. sa...

Ole: Yess! ^^ Jeg gleder meg allerede.

Julie: Det vet du vel ikke, du er den eneste som har lagd hittil tulla! :P

Anonym sa...

da er den jo best nå uansett :D

Agnes. sa...

Jeg har jo også da. :D
Gjør det du skal du nå.
Redaktøren befaler.

Idacandy sa...

I`m in, begynner i kveld

Charlotte sa...

I'm in :D

Agnes. sa...

Ida & Charlotte: Sweeet! :D

Anonym sa...

jeg bliiiir med! men hvor skal jeg sende den?

Christiane sa...

lett at jeg er med.

Agnes. sa...

Awesome. :D

Anonym sa...

jeg sender den til adressen din, jeg :) når må du ha den? jeg får ikke printa den ut før en gang i helga, eller på mandaag.

Anonym sa...

Jag med:D

Anonym sa...

Julie, altsåå:)

Anonym sa...

jeg er meddddddddddd

maja casablancas sa...

ååå. sorry. jeg er lat. haha

Anonym sa...

har mekka 1/4 i ai nå.
får se hvor mye mer jeg gidder.
kan hende jeg gjør meg ferdig om du ikke har frist :PP

Anonym sa...

ntåh, alle her kan jo fargelegge en tegning. hadde vært mer challenging om vi skulle ha tegningen som inspirasjon og tegne noe helt annet! :DDDDDDD

æsj jeg taper uanz (fin innstilling jeg har på ting)

Agnes. sa...

Cecilie: Gleder meg til å se den! Må ikke ha den med det samme. Jeg bare bestemmer meg en eller annen gang når jeg har fått inn nok. ^^

Juliiii: Flink bisk!

Maren: Seff er du det!

Maja: Tulling ass, men det er greit. ;) Du får bare misunne du. Hva? Det vet jeg ikke.

Nader: Awesome! ^^

Julie Aida: Tegningen skal være et utgangspunkt. ;) Ikke alle som er så flinke til å tegne som du, vettu pus. :D Men du kan gjøre hva du vil med den egentlig. Klippe ut alt og sette sammen på nytt eller whatnot.

Anonym sa...

Holder på. ;)

Agnes. sa...

Jeeej! Åå.. Jeg blir så glad!