2. desember 2008

Burn after reading.


Noe kaldt fyller hjertet mitt og jeg vet hva det er.
Det er savn. Og det gjør vondt.
Alt startet på torsdag. Tror jeg. Når jeg kom hjem og var helt alene. Men det var greit nok. Men sent på kvelden når jeg satt og så på Miami Ink filmet de et sted der jeg og Are spiste middag når vi var i Miami. Shitdeem. Det var bajs. Også var det ofc Noonesgonnaloveyou med Band of Horses og jeg ble satt ut og gråt masse. Verre var det på fredags morgen. Tanker og drømmer om alt og alle veltet meg av det lille treet jeg har sittet i for så lenge og realiteten slo meg i samme øyeblikk jeg traff den harde bakken - jeg er alene.
Altså.. Jeg er ikke ALENE. Men jeg har bare meg selv. Og jeg vet ikke om jeg liker det.
Også savner jeg Andyboy. And no. 4.

Åååh. Neineinei. Emobunnywrabbit teleported to outerspace. Promise.

Jeg prøvde å fikse DVD-spilleren min i sted, men det skjedde ingenting, så jeg satt på Fire Walk With Me fra datamaskinen. Lamo. Orka ikke å se den fedig egentlig. Så den er på pause.
Jeg har litt lyst til å jobbe med tentamen. Men klokken er tross alt halv to. Jeg kan jo gjøre noe forarbeid.

Åh. 18 dager. Skummelt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Poor bunnywrabbit :(

Agnes. sa...

Neinei. Jeg har det fint, jeg. :P