29. desember 2008

Shiny boots of leather.


Jeg ligger i sengen min og kjenner at Tobias har sånne soverykninger tre mil nedenfor i fotenden av sengen. (Ja, jeg sover i samme seng med alle vennene mine.) Han har krøllet seg helt nederst og bortest. Hah, søt. Nei, han er ikke kjæresten min og vi er ikke nakne. XD Det hadde vært wacko btw.
Jeg har vært sykt ensom de siste dagene. Ikke at jeg har vært særlig alene. Ferier er skadelige for meg. Jeg finner ut hvor sykt dårlig jeg er til å ta kontakt med folk jeg er glad i. Tror det er grunnen til at mange av mine gamle venner har gitt opp. Skal bli flinkere, låver. Må bare få muligheten først. Og nå som alle er hjemme fra altmuligrare steder også. Blæ. Dummemeg.

Siden jeg nå er hjemme alene til tirsdag har jeg vært en flink husmor i dag. Sett veldig lesbisk ut tho, but that's beside the point. Jeg har mast på at Tobias skal komme hit, siden jeg ikke har noen andre venner og er Viggo Venneløs.
Jeg har ryddet kjøkkenet og lagd nydelig mat (ris, kantareller og kylling: NAMM!) og danset til The Go! Team og drukket rødvin. Også har jeg og Toby sett på The Amazing Journey som er en The Who dokumentar. Vi begynte også å se på Sweeney Todd, men han sovnet. Nå blir han galehus-duden tatt av gale blondiner. Fine Depp.

Jeg vil møte nye mennesker. Det skal jeg gjøre. FØR året er over.

Er det forresten bare jeg som hater den nye Bond-sangen? Jeezazz. Møkkabæsj.

Nå satt jeg på Tornerose. Oi! Våkner Tobias? Åååå! Nei. Oh well. Han skal jobbe i morgen, så det er greit. Nei, i dag. Klokken er 0602.

Jeg driver med litt småforhandlinger med Jules over dammen og skal mest sannsynlig kjøpe meg en Holga. CMY Holga. Rr.. 622 NOK. Greit det. Jeg så også på Diana Dreamer Camera, men den kommer ikke til å bli noe fin om jeg kjøper en sånn 35mm-thingy til den. Men jeg tror jeg kommer til å bestille en sånn 35mm-thingy til Holgaen. Finner vel ut av det når jeg har funnet ut om jeg skal kjøpe den.

Jeg fikk forresten ingenting til jul som stod på listen min, så nå skal jeg skrive en liste til meg selv og kjøpe meg alle de tingene jeg har lyst på selv. Når jeg blir millionær. Jo! Jeg fikk smykke og film av Kim. ^^

Se, jeg greier ikke å skrive noe fornuftig og sammenhengende. Men fortsatt driver dere og leser. Snille dere er.. Dere hadde vært snillere om dere hadde sagt noe også.
I'm just saying.

8 kommentarer:

Nincompoop sa...

kommenter alle og alle vil kommentere deg. Det skrev i hvertfall en fyr som vil lære folk å blogge skikkelig. Hva vil det egentlig si å blogge skikkelig?
anyway..
de fineste tingene er ikke de du får, men kjøper selv. Bortsett fra ett tilfelle for meg i julen. sånn bortsett fra det er julen oppskrytt.

Anonym sa...

Velvet Undahground.

Kommentar fra meg til deg, siden jeg er så grønnjævlig snill.

Anonym sa...

mener du at du vil ha samme kamera som meg? for DET kan jeg fikse :D

Anonym sa...

det var jo i 2008 vi begynte å henge masse, så åfkåsh :D

Agnes. sa...

Emma: Blogge skikkelig er å bli kjendis pga bloggen? Donno.
Gaver er fint. Både å gi og å gi bort. Kjøper en fin julegane til meg selv hvert år. I år var det en gigantisk tegneseriesamling. <3 Har ikke turt å lese i den enda. Vil spare den. :P

Sigurd: Takk. Bloggmention kommer. :D

Jules 1: Det skal du fikse også. Også skal vi kle oss likt og ta bilder av de samme tingene, bare med en annen vinkel.

Jules 2: Åfkåsh! ^^ :**

Anonym sa...

hyhyhhyhy

takk snuppa :D

Nincompoop sa...

hehe.. tror ikke jeg kjøpte noe spesifik julegave til meg selv i år. Jeg har kjøpt så mye til meg selv hele året at det får holde. Har blandt annet kjøpt meg en helt ny garderobe og hivd ut nesten alt av gamle klær. Digg med jobb/penger ^^

Agnes. sa...

Jules: :** ily

Emma: Jeg vil óóóg... :(