13. desember 2008

When you think of me, do you mastrubate?


Kjapp update: jeg har fått AIDS. Neida, men jeg har fått urinveisinfeksjon. Og det er VONDT!! Jeg håper ingen av dere får det noengang. Jeg er kjempetøff da. Men det tror jeg at er fordi jeg er hjemme og hjemme er trygt. Går jeg ut av huset dør jeg. Og det må jeg gjøre. Fordi atte jeg måtte hente sånn tablettting på apoteket i dag, og jeg stod opp tre minutter før de stengte. Faen, så da må jeg til Oslo. Serr-æsj. Føl synd på meg.

Mmm.. Jeg skal egentlig gå opp og lage mat til meg og Tobias, men har ikke lyst. Jævlig sulten tho.. Oh well. Jeg er alene hjemme i kveld, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil gjøre. Det jeg VIL gjøre er å dra på Sunkissed med alle sammen og danse, men det gjør jeg nok ikke. Kan hende at Mads og Julie kommer hit og har med seg en dude (jeg mistenker spleising) men jeg vet ikke om jeg vil ha noen folk her. Alene vil jeg heller ikke være, så da må jeg slutte å whine og kle på meg.

Takk forresten til Julie, Maren, Sondre og Ole for at dere kom på besøk til meg når jeg var loka IGJEN. Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til. Maren sier at jeg alltid er loka. Det tror jeg ikke noe på.
Jeg skal forresten adoptere dere og voldta dere og drive med incest. Dere kan bo i kjelleren min. Eller inni sofaen min. Alle andre barna gjør det!

7 kommentarer:

Anonym sa...

jeg hadde urinveisinfeksjon en gang, men det merka/visste jeg ikke før legen fortalte meg det ..jeg var nok bare heldig :)

Agnes. sa...

Hsh, det tror jeg, fordi detter er pain in rain. :P

Anonym sa...

Jobba du idag?

Anonym sa...

jeg vil gjerne drive med incest med deg

Agnes. sa...

Sigurd, nei jeg gjorde ikke det siden jeg er kvalm og svimmel av tablettene jeg må ta og jeg pisser blod og begynner (nesten) å grine. Og det er au. Så nei. Men jeg jobber i morgen, da.

Yess, Maren! Deal. :*

Anonym sa...

stakkars deg! fyfaen. jeg hadde urinveisinfeksjon/blærekatarr for et par uker siden, har hatt det to ganger nå. helt jævlig! jeg får det visst veldig lett også. hehehe jeg og ole er visst litt uforsiktige ._.

Agnes. sa...

Haha! XD Jamen, det kan ikke ha noe med sex å gjøre, jeg mener, jeg har ikke hatt sex siden slutten av september. :P
Jeg forstår ikke hva faen jeg kan ha gjort da. Haha!

Det er pain in rain btw. Møkkadritt.