14. desember 2008

You thief.


As we speak sitter jeg utenfor huset mitt fordi man kan se månen. Og jeg elsker månen. Jeg fryser ikke enda, men regner med at jeg kommer til å gjøre det om ikke så lenge.

"Sykdommen" min har faktisk blitt litt bedre. Jeg drikker ikke så mye som jeg egenlig burde siden jeg vil gjerne unngå å gå på do. Rart det der. Glad jeg ikke er gutt og må få en pinne opp i urinrøret, for det tror jeg gjør jævlig vondt.

Jeg hadde egentlig tenkt å sitte oppe i stua mi og se på TV og pakke inn gaver, men jeg hadde helt glemt hvor mye dårlig som kommer på TV, så jeg skal flytte tilbake på rommet mitt og heller se på Clockwork Orange. Dæven, det er lenge siden jeg har sett den..

I sted måtte jeg til Oslo for å kjøpe medisin. Det tok så inmari langt tid i køen på apoteket, så jeg og Tobias hadde en hel skuespill som hadde handlingen "ny kjærestepar som har hatt sex for første gang og skal kjøpe angrepille". Haha! Det var skummelt fønni. Håper jeg slipper det der.
Etter det dro vi til KKTS-place og pratet piss og jeg fikk kos. Kos er kos.
På toget på vei tilbake fikk jeg med meg Mads og Jules og en annen dude og vi dro opp til meg. Jeg og Julie koste, vi så på sånn rar Grays Anatomy rerun og en stor del av Evita (der Madonna aldri dør, men så dør hun til slutt alikevel) også hadde jeg, Mads og Jules møljekos i sofaen der jeg plaget dem og lekte en liten drittunge og lot dem ikke kysse. Kos. Men nå er jeg alene igjen.

Jeg har lyst til å ha sån Q&A-greie på bloggen jeg også, men jeg tviler på at dere tre som leser gidder å stille meg spørsmål. Tullinger.

Nå er månen borte, jeg kan ikke kjenne fingrene mine og jeg har lyst til å pakke inn gaver. Jeg trodde at jeg var ferdig med gavene, men det er jeg ikke. HAT på Oslo City for tiden forresten. Klikker mongobarn når jeg har vært der i det siste. Er det mulig å være mer gretten når man skal kjøpe julegaver? Kjøpe julegaver er FIIIINT og jeg håper at jeg får masse gaver. Siden jeg er glad i ting. Eeeelsker ting. Spesiellt sånne smågreier som ikke betyr så mye, men bare er søte. Ahhh.. Håper jeg får NOE vaffal. Shit, hør på meg da. :P Ikke kjøp gaver til meg. I am too much of a material girl. Thiih.. Jeg kommer til å bli spist opp av tingene mine som jeg ikke har tatt vare på. Uffoguff.

Nå ringte Tobias. De har det utrolig gøy på Sunkissed. Jeg vil også ha det utrolig gøy på sunkisset. Jaja. Om tre år kan jeg ha det gøy på Sunkissed. Alene. Møkkadritt.

Kaldt.
Over og ut.

6 kommentarer:

Anonym sa...

A clockwork orange :)) jeg liker også gaver, eller egentlig så elsker jeg gaver. jeg får til og med dobbelt opp med gaver bare fordi jeg har bursdag 18. desember, og det er litt fint.

Anonym sa...

btw; sånne spørsmålstinger er gøøøy! (selv om jeg er dårlig til å finne på spørsmål, hih)

Anonym sa...

Så Eyes Wide Shut istad, med Wølner..

Det, egg&bacon og appelsinjuice med isbiter var dagens tømmermenn-kur.. Ikke at de jobba så jævlig iherdig, men det var søndag, så vi sier at vi var bakfulle uansett...

Agnes. sa...

Cecilie: CO er så kul at jeg blir helt fra meg hver gang jeg ser den. :D Jeg kunne ønske at jeg kunne få pakker hver dag. ^^ Minst en pr dag. Eller fem. Mmmm..
Jeg prøvde forresten meg på Q&A en gang, men ingen av leserene mine gadd å svare, så det ble bare flaut. :D

Sigurd: Ja, det er jo nesten flaut å ikke være bakfull på en søndag. Kanskje dere to kan ringe meg en gang også kan jeg spise med dere?

Anonym sa...

Spørs om du tør å rive deg løs fra den ene vennen din og dra på en latterlig ræva fest med folk du ikke vil gi noe som i det hele tatt kan anses som en sjanse, for så å drikke deg full og karre deg opp til Die Wølner Residenz en fyllesjuk søndag morgen.

Agnes. sa...

Åh. Ouch.