20. desember 2008

It is OK, they are bastards. We are better then them.


Jeg håper at jeg er den eneste i Norge som sitter hjemme og ikke har NOE å gjøre. Også er jeg på Sørumsand i tillegg, så det blir liksom ikke bra. Jeg har hentet meg makrell i tomat (når begynnte jeg å like det?!) og lurer på hvorfor de må legge til så mye tomat. Æsj. Fisk er digg. Hilste på stefaren min, gjorde jeg óg. Han har kommet hjem fra den schtøgge lokale puben og lurte på hva faen jeg gjorde hjemme. Ja, det gjør jeg óg sa jeg da.
Ole Martin og Sigurd (tror jeg) er på vei hjem fra festen hos Silje (tror jeg) og er fulle og desperate etter jentebesøk (tror jeg).

Jeg ser på American Beauty nå. Yndligsfilmen min tror jeg. En av de beste. Definetly.

Ole Martin og Sigurd skal til Rånåsfoss. Ina skulle sende meg melding hvis hun gadd. Tobias tripper fortsatt rundt i morgenkåpa si som han fikk av meg i går. Og når det gjelder Sørumsand, så er jeg egentlig ganske tom for flere idéer. Sendte melding til Rino nå.. Tror neppe han er kjørbar. Kanskje Emil er det? Det tror jeg ikke. Får sende melding for det.

Mh. Jeg er taper ass.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hei, jeg gjør heller ikke noe og har ikke gjort noe i hele kveld.

Anonym sa...

Hei, da er vi tre da, iallefall :)

Anonym sa...

Yes, min 8. bloggmention..
En heftig en i tillegg.

Anonym sa...

Yes, min 5. bloggmention..
En heftig en i tillegg.

Anonym sa...

american beauty er en av mine yndlingsfilmer også, men det er så vanskelig å ha én yndlingsfil, så jeg har sikkert tyve! hehehe :)

Agnes. sa...

Maren og Sondre: Bor ikke dere på Vestby begge to? :P

Sigurd og Ole: Gratulerer! Sigurd leder da, Ole. Hva gjør du nå da?

Cecilie: Ja, jeg har også 300 yndlingsfilmer, men American Beauty er på øverste hylle. ^^