17. desember 2008

My dress untied itself and we were surprised my skin stayed on.


Hei, har dere en mamma som sender dere en melding kvart på ett der det står Pannekake? Vel, det har jeg.

I dag har jeg vært julenisse og varmet hjertene til Jules, Åsmund, Aleks, Kim, Sigurd, Kris, Thea og Mads. Håper jeg da. :D De fire siste nektet å åpne julegavene sine. Det er jo "en hel uke til jul". Blabla. Vet dere har lyst. Møtte Sam gjorde jeg óg. For a brief moment tho. Og håpet på at Tobias skunne få slippe fra jobb klokken ti, så jeg kunne toge sammen med han, men jeg så han ikke. Savner bestevennen min allerede, darnit.

Jeg ser på Four Weddings And A Funeral og ler. Noe med Hugh Grant jeg liker i den filmen. Kanskje det er hairdoen og brillene hans.

Strever med å bli ferdig med gaven til Kim.
Dammit.
Hvorfor er jeg ikke en flink husmor?
Men jeg er en blek tøs da iaffal.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det er fra A Nightmare Before Christmas, durr.

Agnes. sa...

Åh. Stupid.

Anonym sa...

Æsj, jeg har noe til felles m...

Oi, kanskje ikke på bloggen(!)

Åh. Stupid.

Agnes. sa...

XD
ily Siggen. :*