16. desember 2008

I have eaten apple kernels to sing you apple trees.


Bibi. Ting er litt skrewed fra den ene siden, men på den andre siden, så har jeg minst fire dates til uken. Fire hvis Tobias ringer meg (stjelt mobil). Det liker jeg. Også er det bare tre dager igjen med jobbing i denne uken her. Gleder meg til fri på torsdag, fredag og søndag. Trenger det nå føler jeg.

I går telte jeg julegavene jeg skal gi bort. Jeg kom opp i 58 stykker. Jeg har gått LANGT over budsjettet mitt! Men det er ikke til femtiåtte stykker da. Bare 13. Men da snakker vi negllakk og skjerf pakket hver for seg liksom. Er så dumt at jeg ikke har funnet kule gaver til mine nemeste, men det er så vanskelig.. Oh well. Skal dele ut i dag. Julie åpnet opp alle sine i sted og Åsmund og Aleksander har lekt med Pokémon. Gave fra meg ofc.

Tross alt er jeg varm inni meg takket alle de gode som gir meg kos og passer på at jeg ikke bryter ut i gråt. Finesøte. ily <3

Ole, jeg og Kris are so darn cute!

5 kommentarer:

Anonym sa...

baby back baby back baby back ribbz

Agnes. sa...

Iiii waaaant myyyyyy babybackbabybackbabybackriiiiiiiiiiiiibs!

Anonym sa...

nei er du gal, er for det da. go kreft!

Agnes. sa...

Go kreft!

Anonym sa...

hallooo det er faktisk bare vesker og en parykk der :D