11. desember 2008

Did I really see you, or was it a dream?


I dag har jeg ommøblert rommet mitt. ^^ Det er fint å være her nå. Helt til jeg roter masse igjen.

Hei, vil dere vite hvor mye jeg skal jobbe fra nå av? Hmm? Ja? Ok. Jeg jobber 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 20. 23. 24. 27. 29. 30. Oudeeem. Det er penger, det er stress, og det er sulten mage. Blir bra altså.

Jeg strikker og spiser klementiner (ikke mandariner Ida-Sofie) også ser jeg på Breakfast Club. Jeg liker den. Også skal jeg klippe ut masse fint som jeg skal henge opp på veggen.

Mmm.. :)
Jeg er glad og jeg skjønner ikke helt hvorfor og det er fint. Jeg har det fint nå.
Nå har jeg det fint.

6 kommentarer:

Anonym sa...

shieeet det er mye jobb!!! :|

Anonym sa...

Mye tjener du på det, a?

Jeg, jeg sitter fysisk 4" vedsidenav deg, men kommentarer er så jævlig cred, så...

Agnes. sa...

Maren: Haha, I know. ;)
Så neste gang du tenker "Shit, jeg jobber for mye." så må du tenke på hvor mye stakkars lille Agnes jobber. :*

Siggen: Oihei. Inches.com. Ømh. Jeg tror til sammen i måneden hadde jeg rundt 80h. 110 i h, så da kan du regne ut selv vettu. ;)

Ida sa...

har du tegna? skikkelig pro!

Agnes. sa...

Jaa, takk. ^^

Anonym sa...

Random tegning er gøy. Ser ut som du er flink :)