22. desember 2008

Enough, now.




Etter en liten prat med André på facebook-chatten har jeg faktisk greid å roe meg et par hakk ned. Og det er fint siden jeg har vært nervevrak siden.. Jeg vil si fredag, men det har foregått så mye lenger. Han sa ikke det jeg ville høre, men det jeg trengte å høre. Skal gi opp å prøve så hardt nå. Selv om jeg har lyst til å fikse ting, så vet jeg at jeg ikke kommer til å greie det. Ikke med det første. Og ikke hvis det er bare jeg som er med på det. Oh well. Noen av dere vet sikkert hva jeg prater om. Dere andre kan konspirere. MEN anywho..
Har savnet deg André. Gleder meg til å se deg igjen.

I går. Eller i dag. Nei, det blir i går nå. Ja. Rundt klokken fem tidlig på søndag bestemte jeg og Tobias at vi skulle kle oss ut som kule bloggere og møtes. Jeg dro opp til han og vi var oppe heeeelt til vi så solen. Da snakker vi elleve-tolv-tiden. Awesome? Haha. Ikke når vi skulle skrape oss opp i dag "tidlig". Jeg var våken, men fikk ikke Tobias opp. Det bare funket ikke. Det gjorde det til slutt da. Når jeg truet med å hente moren hans. (Ikke bli sint nå, Tobii) Vi dro til byen med ti på syv-toget og spiste bra mat på Café Sara. Det var julegaven min fra Tobias. ^^ Snille Tobias.

Nå? Jo, nå puster jeg rolig og prøver å ikke bli bekymret og hører på Jesus Christ Superstar soundtracket (70-talls ofc & CD1 ofc) og tar det kuli. Jeg tror at infeksjonen min har kommet tilbake. Kan det være pga stramme bukser btw? Det lurer jeg på. Også har jeg blitt paranoid! Yeeeaa! Når jeg ventet på mamma på stasjonen i dag kjørte det mange biler forbi og jeg ble bare svett og ekkel og jeg vil ikke forklare helt hvorfor, men det var ikke bra. Det er helt sikkert.

Resultatet av i går ser dere på bildene.

19 kommentarer:

Anonym sa...

I liked your blog, I invite you to visit the mine, I hope that we keep in touch, kisses and congratulations

Agnes. sa...

XD

Anonym sa...

nais, vi got contacts.

jeg har også savnet andré, selvom han ikke savner meg hihihi

Anonym sa...

nei, men siden det var tatt med hennes kamera og at jeg var tipsy nok til å ikke se at noen tok bildet så ble det sånn.

Seth Cohen sa...

:)

btw. det skal godt gjøres for en mann som legger igjen kommentarer på engelsk å like en blogg skrevet på norsk.

Agnes. sa...

Julie 1: Jeg tror egentlig André aldri savner noen. André er robot som kliner med alle og tenker ikke mer på det. André er for hunk til å savne. :P

Julie 2: Blabla, drunkie. ^^

André: :) Gleder meg til å se deg igjen. :* Og ja, det er litt spennende med herr Augus. Kanskje han liker bildene? Oppsettet (siden den er så jævlig fin - næææt!)? Tullemann.

Anonym sa...

JEG SAVNER IKKE ANDRÉ FOR HAN SVARTE IKKE MEG OG OLE OG JULIE DA VI VAR DESPERATE. håper du leser dette, andré.

jeg er i byen halv sju imorgen, når stenger jobben din? kan kjøpe hello kitty til pappa.

Anonym sa...

haha, han har nok aldri vært forelska nei. han er jo batman, hallo

Agnes. sa...

Maren: Jamen det er umulig å få tak i André. Det er ikke noe vits å bli skuffa engang. Man kan egentlig bare bli vandt til å ikke få tak i han og bli gledelig overrasket når man faktisk gjør det.

Jeg tror vi er oppe til klokkaaaa... Åtte or smth. Jobber åtte timer, jeg. Kewlt? MED urinveisinfeksjon som er 3000 ganger vondere enn noe jeg har opplevd før (neida) og må oppleve det ca tre ganger i halvtimen siden jeg må pisse hele tiden selv om jeg ikke pisser noe når jeg først løper på dass. AAAAAUUUUU!

Ja! Kjøp Hello Kitty! Den store. 40% fra 3000,- Youdothemath.

Julie: Men Batman var jo forelsket i Catwomandama i Batman Returns da. Og Robin. Jeg låver.

Anonym sa...

jeg tror det hjelper å putte masse paracet-stikkpiller oppi tissen. unnskyld til alle som syns jeg er ekkel, men det er humoren min.

men da kommer jeg på besøk imorgen, da :D

Agnes. sa...

Det er jo ikke inni vaginaen da, tullis. Det er inni urinrøret der oppe ved klitten. Har ikke noe stikkpiller, men jeg kan legge en tablett oppå tissen. :) Det må da hjelpe.

Anonym sa...

ja sant det. faen altså! men maren har et poeng, batman dicha oss en veldig fin kveld. vi følte oss used... so used.... og så såret.... og så.... ja jeg skal ikke gå dypere inn på det. det er litt sårt enda. spesielt for maren. mm.

Agnes. sa...

Revenge is sweet. ^^

Anonym sa...

owyes.

haahhae ILY <333

Anonym sa...

Jeg liker også bloggen din, og inviterer deg til å besøke min óg! Håper at vi holder kontakten. Kyss og klemmer (hvorfor gratulasjoner?).

Arvika har Depeche Mode? Frister også, men heck - blir cirka altfor mye penger :P

Agnes. sa...

Jules: <3 Nå er vi besteveninner.

Sam: Gratulerer med at jeg har så bra blogg da vel. XD "I hope you visit the mine" Ja, benet mitt kommer til å fly av på det minefeltet han inviterer meg til. Wanna join?
Man kan jo begynne å sette av penger allerede nå da. Det gjorde jeg i fjor. Lønn + litt konfirmasjonspenger. Nå er det 78kr på sparekontoen min. :) Niiiiiceeee.

Anonym sa...

ja. hihihihii.

Anonym sa...

Apotemnophilia? Acrotomophilia? I r both. Joiner lett! :*

Veel, skal jeg på Rock-Im-Park må jeg HVERTFALL begynne å sette av penger nå. Flybilletten er jo så dyr at det nesten er til å gråte av :'( Snart får vi vite hva som skjer med Hove. KRYSS ALLE KRYSSBARE LEMMER!

Agnes. sa...

Jeg så for meg kryssingen. Det var gøy.
Hvor mye er det for flybiletten da?