3. desember 2008

When you're too in love to let it go.


Jeg forsov meg i dag.
"Hæææ?"
Ja, jeg gjorde det. Men jeg var oppe tolv og begynte rett på oppgaven. Nå har jeg bakgrunnen min og motedelen og hele pakka. Kanskje jeg skal vise dere?
Dere får sett den i RGB. Jeg jobber i CMYK. Når den er 100% ferdig kan jeg vise dere hvordan den kommer til å se ut. ^^
Reklamen er for Nokia og skal inn i Elle og inneholder masse godssaker fra for eksempe Top Shop, Alexander McQueen, Burberry, Christian Loubutin og mange andre. Der var jeg moteblogger igjen. Haha!
Men ja. Det er dette jeg har hittil. Jeg tror slagordet mitt kommer til å være "Det eneste tilbehøret du trenger." Eller noe annet clever.
Beklager for tørrprat, inspirasjonen min ble brukt opp for noen uker siden på tegningen min.
Og siden vi prater om det:

Hei alle som lovte å fargelegge!
Her skal jeg henge ut alle dere og sende folk til å stirre inn vinduene deres. Muahhahaha!
Ole Thomas: "OK! :D jeg blir med!"
Ida: "I`m in, begynner i kveld"
Charlotte: "I'm in :D"
Cecilie: "jeg bliiiir med!"
Christiane: "lett at jeg er med."
Julie (jeg vet ikke hvem av dere): "Jag med:D"
Maren: "jeg er meddddddddddd"

Dumme barn. :(
Og på denlista har jeg ikke med alle dere som personlig har lovet meg å væreme'. Buhu, I cry.
Også supercred til Benjamin! Og Jules da. Mm. Og Synnøve. Og meg. Men ingen andre. Og Sondre! Siden jeg tror på at han fargelegger og setter tegningen i posten/gir den til meg. Vet ikke hvorfor tho. Haha!

Så der fikk dere den.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fordi jeg aldri ville løyet for deg? ^^

Agnes. sa...

Haha! Nei, det ville du ikke. ;)

Anonym sa...

oi jeg glemte det! skal gjøre det en dag jeg har tid (søndag kanskje heh)

Christiane sa...

ok. i dag SKAL jeg gjøre det. jeg hadde bare helst glemt det :( synd jeg bare har 6 forskjellige farger da. flaks jeg er flink til å fargelegge :)

Agnes. sa...

Hehee. DEt er fint det, jenter. ^^
:*

Anonym sa...

JEG SENDTE DEN I GÅR FØR POSTFOLKA KOM FOR Å HENTE POSTEN! SÅ JEG ER SNILL! du burde få den snarrrrt.

Agnes. sa...

ÆÆÆ!! :D Så kult! Tusentakk C. :*