9. desember 2008

Don't you forget about me.


Jeg lurer på om når jeg så Factory Girl på nett, om det var en utvidet versjon, fordi når jeg så på den i sted, så var ikke alt med. Jeg måtte bare se den på grunn av den drømmen min med Andy her en natt. Etter det har jeg tenkt på det hele tiden av en eller annen merkelig grunn. Jeg liker filmen. Helt til Edie ikke blir med handerre rockeduden. Fra der går alt bare nedover. Og da er det ikke gøy å se på lenger. Det er som med Boogie Nights der alt er feelgood, men man må gjennom en laaang slutt der alle bare har det dritt.
Jeg er forresten så utrolig glad for at jeg greide å fikse DVD-spilleren min. Døde litt inni meg uten den forrige uke. Men da sov jeg ikke i sofaen i det hele tatt heller. Det gjorde jeg i dag. Det var godt.

Jeg er så lite motivert når det gjelder blogging for tiden. Det verste er når, som for eksempel nå, det har vært 172 "unike" lesere på to dager og ingen har gitt lyd fra seg. Møkkafolk. Neida. ily. ^^
Selvbekreftelse, I needs it.

Men nå er jeg lei av å sitte hjemme. Skal ringe Tobias om 3-2-1..

Edit: Tobias sa noe sånt som "du har jo andre venner" så det blir filmkveld på meg. Sammen med meg selv. Og meg også.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Den derre Tobias, ass..
Jævla ljugepave.

Agnes. sa...

I know! Tror han virkelig at jeg tror på han når han sier at jeg har andre venner?
Jesus.

Anonym sa...

han deree bob dylan u mean? raoor..
fan, jeg skal også se factoy girl nå.
og det ekke fordi du gjorde det.

Agnes. sa...

Æsj, ikke si Bob. Rockeduden som sier "cats" <3
Nei, du hermer ikke. ^^

Anonym sa...

Skal se A Room for Romeo Brass, jeg...

Kan umulig herme etter noen av dere, siden neither bestiller engelske, ukjente superindie filmer på Playcom kun for å dyrke elskoven til sin heller ukjente favorittregissør som ingen av dere husker navnet på fordi dere heller ser filmer om livet til dama til han derre popkunstneren som alle bloggere digger... Spesielt Charlotte, Agnes - Eh?

Anonym sa...

Jeg har forresten en film med bl.a. Tom Waits til deg, Ægnes..
Men du kommer ikke til å gidde å ville se den for den er 3 fockings timer lang og dritkjedelig.
Forbanna rolleliste og trailer som frister meg..

Hvordan kan jeg la være når den har (bl.a.) Tom Waits, CHRIS PENN, Robert Downey JR, Frances McDormand, Lyle Lovett, Huey Lewis, Peter Gallagher og Jack Lemmon på lista.. stupid.
Sjekk traileren; http://www.youtube.com/watch?v=DwCA6tRl1hY
Waits er møkkfet, tho'... Det er de alle, men fy faen så langtekkelig og kjipt, faen faen faen.. Litt kult, da:-)

Agnes. sa...

(Av og til elsker jeg deg forresten. ^^)
Og JA! Jeg VIL se filmen med verdens kewleste dude. Du vet - HAN er cat, han.

Åja, Charliiii digger Warhol. XD Awesome. Var på Astrup Fearnley her om dagen, sant? Jeg ble helt hypnotized av "Empire State Building" filmen hans. Også så jeg den 44 min lange filmen der di bare filmer ansiktet til en dude som får BJ. Jeg tror jeg satt det ca 13 min og bare var hypnotisert. Det var dritbra.

Nå ser jeg på Eyes Wide Shut. FAEN! Tom Cruise suger. :P
Sex snart da.

Anonym sa...

Er han dårlig i den, eller mener du han suger in general, lixm?

Agnes. sa...

Ja takk, begge deler. :P

Anonym sa...

Pøh.