15. desember 2008

Something in the way she moves.


Klokken er fem og jeg får ikke sove. Hodet mitt er fylt med rare tanker og vinden fra vinduet kiler meg mellom tæra mine og smyger over låra mine, over ryggen og snurrer seg gjennom det oppsatte håret mitt før den forlater kroppen min og jeg blir ventende på at den gjør det på nytt.
Fred og ro. Hvis man ser bort ifra kaoset i magen og hodet mitt. Det gjør meg gal og jeg vet ikke om jeg liker det.

AIDS er ikke smerte lenger. Ikke så mye som på fredag og lørdag da jeg hadde lyst til å gi opp og gråte. Jeg gjorde ikke det. Hele tiden. Men det er greit nå. Må bare huske på "medisinen" min. Jeg vet ikke om jeg tror på det der, men jeg vil si at jeg kanskje burde det, så den funker. Tror det har mye med hodet til en å gjøre. (PS! Jeg har ikke AIDS, men urinveisinfeksjon.)

Jeg har pakket inn 80% av gavene jeg har kjøpt. Det er fint. Jeg gleder meg til alle skal åpne pakkene sine og bli glad. Jeg HÅPER at de blir det i allefall. Jeg skal bare kjøpe gave til moren til Tobias og gave til Mads, så er jeg i boks trur jeg. Jeg vil gjerne kjøpe gave til en til, men jeg vet liksom ikke.. Det blir for vanskelig. Like så greit at jeg ikke gjør det kanskje.

Jeg vil få fred fra meg selv. Jeg tenker på alt og alle og jeg vil bare tenke på meg. Ikke på den egoistiske måten, men.. Åh.. Det er for lite tid igjen. Jeg trenger mer tid. Eller. Jeg vet ikke. Tiden suger. Samtidig vil jeg at tiden skal gå utrolig fort, så jeg bare kan bli ferdig med det. Men jeg kan ikke styre tiden. It has a life of it's own. Hva prater jeg om? Vet ikke. Eller.. Er litt usikker.

Jeg er for liten til å ha så mange tanker i hodet og sommerfugler som slåss med flaggemus i magen. Sommerfugl = fine ting. Bats = bad things.

Hei, gi meg et par dager til.

10 kommentarer:

Anonym sa...

kjenner til følelsen å ville ha flere dager til, men så suser bare dagene forbi deg.

Agnes. sa...

Møkkatid.

Anonym sa...

word

Anonym sa...

neinei, men det kan komme av sex OGSÅ. ellers kommer det av mye frysing og sittet på kalde steder med jompa di ;)) drikk masse tranebærjuice og c-vitamindrinker, det hjelper sykt på meg

ja veit, ole er FEEITTTTTTTTTTTTTT.

Agnes. sa...

Ja, fordi hos legen så spurte hun dama om jeg har hatt sex i det siste og at det trenger ikke å være urinveisinfeksjon, men kan også være graviditet og shit (mens mamma stod der) også måtte jeg bare si "Neeeeeeei, jeg har ikke hatt sex på en god stund, takk for at du spør."
Awkward.

Anonym sa...

har du virkelig aids, agnes? eller var det en metafor for noe annet?

Agnes. sa...

Oi, nei jag har ikke aids Ole. XD
Det er urinveisinfeksjon, det.
Det var bare en vits jeg hadde med noen som jeg burda kanskje dele med folk, så de ikke tror at jeg faktisk har aids. :P Det var hvetfal at jeg var usikker på hva slags sykdom jeg hadde og jeg burde sjekke på nett, men da ender jeg opp med å ha aids uansett.
Du trodde at jeg har aids, du. ^^

Anonym sa...

haheha så flaut! lawll


jeg trodde btw også at du hadde aids, jeg skjønte ingenting.

(forrige var min også, men den kan du slette, den er feil<333)

Agnes. sa...

Shit. Jeg må vel skrive at jeg ikke har aids, da. :P
Så fint at dere tok det rolig, da. Jeg hadde DØDD hvis jeg hadde hatt aids!
Dere elsker meg ikke lenger.

Anonym sa...

hahea vi elsker deg 4evr agnez <333 ;DDD men jeg ble helt HÆÆ AIDS OI..... hahaea.