9. desember 2008

There's a ghost in me who want's to say I'm sorry. It doesn't mean I'm sorry.


Jeg har dratt håret mitt opp i en knute og stryker meg selv forsiktig på nakken og tenker på at det er noen andre som gjør det. For tiden har jeg mange fine mennesker å sette inni den rollen og når de kiler meg får jeg frysninger. Noen gir meg sommerfugler i magen også. Og det er fint. Helt til jeg åpner opp øynene og må le litt av meg selv fordi jeg lager prr-lyder alene på rommet mitt med Simple Minds i bakgrunnen.

Jeg føler meg fin nå. Eller ikke fin, men bedre. Jeg lurer på om jeg gjorde mye dumt i går som jeg egentlig ikke synes var noe dumt, men kanskje Kris, Tobii og Thea gjorde det.. Oh well. Jeg hadde det utrolig gøy, det skal være sikkert.

Jeg fikk brev i posten i dag av Sam. Sam er snill. ^^

Jeg har sett Fire Walk With Me nå og den er kjempeskummel-ekkel-pekkel. Mye eklere en serien. Grøss.. David Lynch er awesome. Kunne ønske at jeg kunne bli venn igjen med han derre fjerde som liker Lynch. Lurer forresten hvor det ble av han i går. Jeg hadde overbevist meg selv om at jeg skulle ikke drite meg ut og ha en samtale med han og bare være kul. Men ja. Det gikk jo ikke når han ikke var der.
Så istedet, så diskuterte jeg Led Zeppelin med en kar som er 32, ga Ruben Med Bart forslag om gaver til kjæresten sin, lo av gretten-Kris, sa chknulllle! kjempehøyt sammen med en kar som heter Stian, snublet i krykkene til Mira fra Ladytron, danset alene til Rain Song på Møllers der det bare var oss og tre karer til, drakk RC som bare smakte lime, fikk kjeft av overbeskyttende-"sjalu"-Tobias, lo massemaasse sammen med Thea, brukte 400,- på liquidz, lo alene på do, sa nei til trekant med meg, Tobias og en randomkar som jobber på Shell (Haha! Kom ikke på det før nå!), snek ut pils under jakka, holdt hender med en jeg ikke visste navnet til, fanget snøkrystaller som falt ned fra himmelen med munnen min, fikk verdens største blåmerke på leggen av uforklarelige grunner, ble sjekket opp av snåle, sjeggete, gamle karer (greit nok det, men de var ikke fine. Eller snåle på en fin måte) og masse annnnnet.

Jeg har ikke dusjet etter i går og jeg har spart det til sent på kvelden, siden da kan jeg legge meg rett etter at jeg har dusjet. Det synes jeg at er best. Men nå er jo klokken snart to. Jeg tror det skal gå greit egentlig siden jeg sov ganske lenge etter skolen i dag. Surprise!

Jeg hadde årets morsomste gymtime forresten. Det var på slutten når hodevondten begynte å gå over og vi spilte badmington og Aleks ble maks competitive og klikket helt. XD Jeg elsker Aleksander.

Ingen kommentarer: