1. desember 2008

Pretty when you walk, clever when you speak.


Sinnsro.
Nesten.

Jeg sitter i klasserommet mitt som har blitt til et lite studio der folk tar desperat bilder av mobilene sine - vi har tverfaglig praktisk tentamen.
Jeg skal lage en annonse med en ganske fin utgangspunkt idéwise, men ellers vil jeg bare få ut masse før jeg setter heftig i gang.

Folk går frem og tilbake og bråker og ler. Jeg har stengt meg inne med Harrys Gym (som jeg digger forresten. Takk Kim!) og kjenner magen min rumle. Jeg har så lyst til å legge ut "outfit"-bilde av meg siden jeg ser erkelesbisk ut i dag. Litt for store Doc's, "svære" blå jeans fra Zara, Star Wars tee, Agnes-tenker-mye-på-fine-ting-og-blir-lei-seg-skjorta mi. Jeg føler meg bra. Og det er fint. Følte meg ikke så bra når vi skulle ta elevrådsbilde tho, men det får gå. Jeg lagde forresten grimaser på nesten alle bilder forresten. Så HA!

Jeg har begynt å tenke på hva jeg har lyst på til jul. Det er ikke noe jeg ikke har lyst på til vanlig, men jeg fikk lyst til å skrive opp de.
<--- På siden ca sånn. Det kommer jeg HELT sikkert til å opptatere. Tro meg.

Jeg vil ha i går i mange timer til. Jeg valgte selvsagt å være oppe til fem, men det er smådetaljer. Måtte bruke dagen så lenge som mulig. Jeg våknet opp i sengen til Kim av at enten Kris, Kim eller Tobias poka meg. Eller lo av meg. Jeg var i alle fall den siste som stod opp. Og det var faktisk nytt for meg. Kanskje jeg og Tobias har overnattet så mye at jeg tror at jeg egentlig er en morgenfugl siden han sover til klokken syv (som han gjorde på lørdag), men det er jeg jo ikke. Det var en utrolig slaskete dag. Vi gjorde ikke en dritt. Det eneste jeg gjorde var å ikke rekke toget to ganger. Første gang satt jeg på T-banen og så gjennom vesken min for å finne ut hva jeg hadde glemt igjen. Det var lommeboken min med månedskort og penger. Av på Nationaltheateret og tilbake til Majorstua. Når jeg kom fram der slåss jeg litt med Kim og sovnet med foten min på fanget hans. Når jeg våknet lå Kim i senga si og hørte på iPoden min, Kris drev og mixa LP'er og Tobias lagde musikk i Reason. Og klokken var ti minutter til jeg måtte sitte på toget. Greit, da rakk jeg ikke den heller, men det var greit. Alltid koselig å følge Monogutta på øving. Det har jeg gjort utrolig mange ganger i det siste. Oh well.. Liker ikke å kjede meg hjemme. Det har skjedd noe med DVD-spilleren min. Etter at vi flytta den opp i stua for å se på filmer mens vi spiste verdens beste pizza som jeg kommer til å få cred for i god stund, fucka den seg. Alt er i sort-hvitt! Ææææsj. Det er ikke fint. Jeg skulle se Fire Walk With Me, men i stedet så jeg på Whose Line.. hele kvelden mens jeg brant inn over 20 CD'er i iTunes. Det er digg å ha nye greier. Takk Kim!

Men nå føler jeg meg klar for å konsentrere meg 100% om oppgaven igjen.

Lykke til Agnes?

Bilde tatt av Ina. Jeg synes jeg ser ut som en søt kanin, så jeg liker bildet utrolig godt. Hadde det ikke passet fint med en gigasvær svetteflekk under armen min? Mmm.. Tenk på det.

10 kommentarer:

The Trashcan sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

SV: Enig der, men hadde vært helt fantastisk med en bok eller et eget hefte :)

Anonym sa...

SV: Enig der, men hadde vært helt fantastisk med en bok eller et eget hefte :)

Agnes. sa...

Kim: Jeans ar fordi alle vet hvordan buksene mine fra Zara ser ut. Og ja, kanskje jeg burde skrive mp3-spiller og musikkavspiller på datamaskinen.:D
Og skjorta stjelte jeg hos Vidar. Det står ingenting på den, så jeg tviler på at det er noe merke på den.

Faen, du skal være dust i dag eller?
:D

Solveig: Hear-hear!

The Trashcan sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
The Trashcan sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Agnes. sa...

Haha! :D Du er virkelig dust du.
Bra finta med nussnuss btw. ;)

The Trashcan sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
The Trashcan sa...

have it ur way, then.

Agnes. sa...

Eg tåler selvkritikk, pus. :D