27. desember 2008

Everybody knows the things she does to please.


Med en customized mozarellapizza foran meg og rødvin i hånden burde jeg være fornøyd, men jeg er dust og er ikke det. Trenger selskap. Har ikke strevd for å skaffe meg det heller, så whiningen min skal ta slutt nå. Tror jeg.

Det virker om jeg ikke har gjort noe annet enn drukket rødvin med familien min i mange dager. Det har jeg forsåvidt, men jeg har gjort litt andre ting også. Kunne ha tenkt meg å gjøre så mye rart, men jeg er pussy without friends (Whine 2) og tør ikke. Dessuten er klokka masse og jeg må være på jobb klokken ni i morgen tidlig, så jeg burde ikke finne på noe sprell egentlig. Thiih. Det høres ikke ut som meg.

Jeg prøver å legge planer for å dra på hytta en gang i ferien, men det er bare noen få muligheter: lørdag - går ikke jeg siden det er i morgen, søndag - Tobias jobber både søndag og mandag + for kort varsel, onsdag - nyttårsaften, fredag - kanskje. Bare én, altså. (Whine 3) Ææh..

Joda. Jeg har egentlig ikke noe fornuftig å skrive. Ser på GG som jeg fikk til jul. Også så jeg nå at Serena har sånn derre necklace som er sånn som den vi har på jobben. Den med slangen. Oh well.

Hei, fortell meg noe fint, jeg kjeder meg. (Whine 4)

Ses snart André.

Ingen kommentarer: