25. desember 2008

Get it together.


Ting er fint. Endelig. Alt ligger rolig nå. Men som støvet, så kan ting blåse seg opp ved hver minste bevegelse. Jeg skal slappe av og liste meg rolig rundt alt. Jeg har det ikke vondt og jeg kan se lyset i de små tingene. Klisjé? Ja, takk. Kan ikke noe for det nå. At least for today.

Fa-fa. Skal kjøpe en Lomo. Meennnee... Lurer på med 35mm adapteren. Since I have a shitload of 36mm mener jeg. Øh. Vet ikke. Klokken er kvart på seks. Jeg driver og ødelegger døgnrytmen min igjen. Familien lot meg sove til middagen etter at jeg kom hjem fra jobben. Evig takknemlig. Nå ser jeg på Gossip Girl som jeg fikk til JUL. Digg å se det på en vanlig TV i stedet for en sånn minirute på PC'en uten noe form for kvalitet.

Hm. Nå skal jeg finne p0rn. Nei. Jeg skal legge meg. Trorjeg.

Jeg har en skarp skulder. Og verdens fineste kjede fra Kris og Thea med bilder av..Kris og Thea! XD Verdens beste julegave. Dere må se den.

3 kommentarer:

Anonym sa...

suprise at døgnrytmen ikke funker i ferien da pus.
men bestiller du Lomo m/ filmshiz fra interweb? :]

Agnes. sa...

Jeg må nesten gjøre det siden det som finnes i Norge av butikker er Hunting Lodge. Og selvom navnet er fra Twin Peaks, så har de tre stykker. Camera, that is. Også liker jeg ikke det stedet.
Men det koster ikke mye fra Lomography da. Kan jo bestille fra e-bay, men får ikke noe garanti derifra da.

Anonym sa...

husk at det koster 300 i toll fra internett da :(