18. desember 2008

Somebody told me there is a girl out there with love in her eyes and flowers in her hair.

Klokken eeeeer.. 03:27 og jeg sitter i sofaen på rommet mitt og sluker i meg Burn som et forsøk på å holde meg våken en god stund til. Hører på The Zombies og tenker på Florida og gruer meg til tre uker med konstant på-vakt-væring. Ohwell..
Jeg har setti på ovnen og gleder meg til fisk som desverre ikke kommer til å bli ferdig før etter fire. Oh well.
Nå skal jeg finne fonter til flyeren min. Jeej! Fonter! Typografi! Gøy selvom jeg har glemt nesten alt av fagutrykk vi lærte i første. Minuskler og seriffer og sånt. Blabla. Synes at det er inmari gøy (haha, jeg høres ut som en barneskolelærer når jeg sier det) å sette sammen ting. Eller. Tekster og overskrifter og.. Ahh, typografi.

Dagen i dag har gått så utrolig treigt at det er helt sykt. Det som er enda sykere er at jeg sov i over to timer på skolen i dag uten at noen prøvde å vekke meg. Noen Sørumfestival-folk var hos oss og skulle se på avisen. Jaja, Henrik har jo mer kontroll enn meg uansett. Bare litt dumt at jeg ikke har fått vite om alt som har skjedd. I morgen skal Aleksander og Nader på skolen og jobbe med avisen. Jeg har sagt ifra til Aleks at han kan bare ringe meg hvis de plutselig tror at de ikke blir ferdig til tolv, for da løper jeg ned bakken. En del av meg har lyst til at han skal ringe siden da får jeg vært med mer. Føler at etter jeg var syk en gang og Henrik skulle ta over for meg, så ble jeg helt utelatt fra prosjektet.
Want some cheeze with that whine?
Ja.

Jeg har så lyst til å ha skikkelig ferie, jeg. Men nei. Det får jeg ikke tid til. Jeg planlegger for mye også, så uansett får jeg ikke gjort alt det jeg har lyst til.
"Ferien" min:
Lør 20. - 12:00-18:00
Tir 23. - 12:00-20:00
Ons 24. - 09:00-13:00 (som blir til 15:09, for da går toget mitt hjem)
Lør 27. - 09:00-18:00
Man 29. - 14:00-19:00
Tir 30. - 14:00-19:00
Fre 2. - 14:00-19:00
Søn 4. - 10:00 og ut kvelden.

Sånn, nå kan dere legge alle planene deres etter hvordan jeg jobber! Jaaaa!

Dette er et verdiløst innlegg. Jeg beklager. Derfor legger jeg med bilder til dere. :)

Aleksander elsker meg. :)
Awkward på jobben min. Jules & Mads.
Verdens besteste bestefar og besteste onkel. ily
Stefaren min er Jesus.
Og lillesøsteren min er søtest.

2 kommentarer:

Anonym sa...

julie og mads er så nydelige

Agnes. sa...

Thih. ^^ Tullinger.