8. desember 2008

They only want you when you're 17. When you're 21, you're no fun.

Jeg hant ut nå at Grizzly Man ikke funker når man har hodevondt. Det gjorde det faktisk mye verre. Dumt. Jeg ville høre på Rockettothesky..

Jeg har vært klassens hovedunderholdning i dag. Noe sier meg at det er fordi jeg er spesiell i dag. Well, more special. Grunnen er nattens festligheter på Rockefeller, Robinet, Møllers og Cacadou med bæde frosker, prinser og prinsesser. Vel, prinsesse. Det var Thea det. ^^

Dagen min startet med stress i hodet. og Tobias som hadde krøllet seg oppå bena mine. Hvem trenger en pus, når man har en Tobias?

Vel.. Jeg orker egentlig ikke å skrive mer. Og det får jeg ikke tid til heller, for jeg skal ha gym. Shit. Det blir fucka.

3 kommentarer:

Ida sa...

Jeg har tagga deg! (se min blogg :)

Anonym sa...

HATER DEG :(

Anonym sa...

bare trenger det :D