3. desember 2008

You make me show what I'm trying to conceal.


Jeg er nydusjet og føler meg fresh. Selv om klokken nermer seg tre, har jeg ikke et snev av trøtthet inni meg. Jeg har sluttet å jobbe med reklamen min og skal gjøre alt ferdig i morgen. I morgen er en fin dag.
Noe annet jeg har lyst til å gjøre i morgen er å dra til Oslo for å begynne å kjøpe julegaver. <3 Jeg har ferdige gaver til to stykker allerede. Blandt de to - Ina. ^^ Jules og Thea begynner jeg å bli ferdig med. Også har jeg en ting til Tobias. Men jeg har mange fler på lista. Egentlig litt synd at jeg har bare tre jenter å kjøpe gaver til. I og med at jenter er de enkleste å kjøpe gaver til. Synes nå jeg.

Jeg har brukt mange timer på Lompgraphy og bestemte meg for at jeg skal ønske meg DENNE til jul. Brevet til Julenissen er allerede skrevet og gitt til mamma som skal sende den til Nordpolen. Gleder meg til å se om Nissefar får brevet mitt og om jeg får kameraet. Da har jeg fem stykker faktisk. As in camera. Og det er jævlig fint.

Venter også på to ting som skal komme i postkassen min. Det er tegninger fra Sondre og Cecilie. Tusen takk på forhånd! Har ikke fått brev siden jeg gikk i sjette. DET er lenge siden, det.

Mens jeg blogger glinser jeg av glitter faktisk. Fikk hudkrem av bestemoren min som jeg bestillte fra Avon. Det står illuminating body lotion på den og det betyr tydeligvis glitter. Men det er fint. Får håpe at det meste går bort mens jeg koser med dyna mi og Zeppelin i natt.
Siden jeg nevnte bestemor.. Hun kommer i morgen kveld med alle de bildene jeg skulle få fremkalt. det er fire ruller med film og en hel CD stappet full. Ååååååh.. Blir fint å hange nye der bildene av deg hang før.

Noe annet jeg gjør er å strikke skjerf. Det er gøy å strikke. I tillegg til strikking har jeg sydd en del. Eller ikke en del, men jeg har setti fast ma-ange knapper som har begynt å løsne fra diverse kjoler, topper og jakker. Og det er fint. Det føles som om jeg har vært effektiv for å si det sånn.

Til helgen skal jeg jobbe igjen. Det var egentlig utrolig rart å ikke jobbe forrige helg. Følte at hele helga ble bare kortere egentlig, men til helga er det på'n igjen. Også skal jeg jobbe på søndag også, noe som er helt greit. Etter jobben skal jeg rett til Rockefeller og si navnet mitt for å sitte og chille med Mongobarn før konserten dems. ^^ DET blir awesome. Gleder meg utroligsykt. Siden vi snakker om syk og Monomen.. Jeg håper at Tobias føler seg bedre. Prøvde å ringe i dag, men han tok ikke telefonen. Regner med at han sover så mye som mulig. Jeg er helt sikker på at han ble smittet av noen dumme blondiner på lørdag. Ganske sikker i allefall.
Rart at jeg ikke har blitt syk enda. Oi, unjinx! Der, fint det.

Hør på
Slowdive - Blue Skied An' Clear
Rockettothesky - Grizzly Man
Air - Mike Mills
Tom Waits - Alice
Der delte jeg tre skatter. Noe jeg egentlig ikke liker å gjøre. ^^

Også får dere her en kar som forklarer hvorfor jenter fra Estland er så pene.
Fønni..

6 kommentarer:

Anonym sa...

yeeah! pray with me :D

Agnes. sa...

I pray.

Anonym sa...

ja inni

Anonym sa...

du vet at 120film er jævlig vanskelig å fremkalle? :(

Agnes. sa...

Ja, men jeg skal kjøpe med en sånn adapter shizzle som gjør at jeg kan bruke 35mm. ^^
Og massse filterting også. Jeej!

Anonym sa...

Ch ch ch ch ch ch check it out.

http://www.corbijn.co.uk/