7. desember 2008

Can anybody stop this thing?


Jeg hadde egentlig tekt å blogge treigt og danse rundt på rommet mitt i mens, men Sondre sa at han ikke skal legge seg før jeg er ferdig. Press på Agnes!

Uka her har bestått av STORE deler soving. Heeelt fantastisk. Jeg elsker å sove. Natt til i dag drøte jeg at jeg var Edie'en til Andy Warhol. Vi var i badekaret sammen og jeg hadde på meg den fine lyseblå sholen min. ^^ Og i sted når jeg sov, så drømte jeg masse rart som at jeg var midt i ørkenen i USAved et sånt motell og Åsmund var poltimann der. Det var gøy. Også klikka Emil fordi han trodde at jeg og Are hadde blitt sammen igjen. Også var det nymalt på skolen og Benjamin, Kim, André og Emma ville at vi skulle komme ned og spise med dem, men Are sa nei.

Gøy.

Snakk om gøy.. I går var jeg på skolen i 12 timer. OVER 12 timer! Det er ganske sykt. Jeg, Nader og Aleks lagde ferdig den jævla festivalavisen. Møkkadritt ass. Nader skulle på fest, så han dro først. Så dro Aleks fordi vi var på vei til å bli ferdig, men når han dro og jeg satt igjen fucka nettet seg og aalt var bare bajs. Jeg var der leee-eenge. Men, hey! Redaktører skal jo gjøre sånt!

Øm. Også jobb da. Det er penger. Og i morgen. Og MONGOBARN etterpå. Men først vorsjing med bursdagsbarnet THEA!! Hurrrraaa!

Jeg, Kim og Kris så på Den Siste Revejakta på torsdag. Det vaaar..norsk film. Rett og slett. Også slåss vi og jeg ga pre-Christmas-pakke til Kris og Thea. Det var medlemskort til Cinemateket. ^^ Det funka tror jeg. HÅPER jeg.

Jeg har forresten hørt masse på Coldplay i dag. Det passer når jeg skal toge og det er fin-fint ute. Men på jobben satt jeg på Massive Attack. Hadde heltt glemt hvor dige det er. Men når Ulrik kom, ble det julemusikk?! Blææææ..... Jeg vil høre på julemusikk på juleaften. Ikke maa-aange dager før. Jeg skal jobbe på julaften, jeg. Er det trist?

Wowshit. Jeg trodde jeg hadde noe fornuftig å komme med, men det hadde jeg ikke.

Jo! En ting til! Tusen takk Cecilie for at du fargela tegningen og for det utrolig søte brevet son fulgte med! Og du kommer til å være den første som får en ny tegning når den tid kommer. Låver. :**

Sorry for dårlig blogg.

Thea og jeg er sötest.

2 kommentarer:

Anonym sa...

iiiih :D så fint at du likte brevet og fargeleggingen min! jeg håperhåper jeg får fargelegge flere tegninger i fremtiden, tiih.

Anonym sa...

ååå jeg gikk innom shopgirl igår, men så så jeg bare han mannen :(