23. desember 2008

What a perfect way to say "I love you my roommates girlfriend".


Jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle blogge, men jeg kan ikke noe for det. Fordi jeg elsker dere dear medbloggers og lesere. <3

Jeg har hatt en laa-ang dag. Jeg stod opp før ti for å væreme mamma og mormor til Jessheim for å shoppe. før vi dro leverte jeg og mamma ting til the Mathisens og jeg en pakke til Are. Det var kjipt. Eller. Ikke kjipt. Men tankene mine var kjipe hele veien til Jessheim.
Når vi kom tilbake hjalp jeg mamma med å pakke pakker og lage til/fra lapper. Mormor begynte å gråte fordi jeg og mamma mobba pakkepapiret hennes. Mormor er snål. Jeg og mamma er slemme. Etter det ble jeg skremt av hvor vondt urinveisinfeksjon (velkommen tilbake, bitch) egentlig er. Jeg la meg og greier. Det var digg. Også kom Are for å gi pakker til kidsa og ta en prat med familien min (note: familien min). Var fint å se han igjen. Helt til han dro og det klikket i hodet mitt og jeg løpte på romet mitt. Halla åpenhet på en offenltig blogg. Jeg fikk kos av stefaren min og alle barna og mamma og mormor etterpå, så da slappet jeg litt av igjen. Oijøss..
Også har jeg hatt besøk av tre nisser! Æ! Det var Kim som kom med to pakker og masse forklaringer. Fikk dårlig samvittighet pga av skjerfet hans etterpå, så jeg har strikket for harde livet. Fire rader altså.. Etter det så kom Kris & Thea med pakker de også. Og av dem så fikk jeg ikke lov til å åpne pakkene før julaften. ..jeg åpnet to. (A) Men det er greit, siden jeg er søt.

Jeg har også ryddet rommet mitt. Wee! Bytta ut bøker i bokhylla mi. Jeg hadde mange sånne random fargerike bøker, men i stedet fant jeg alle de gode og slitte barnebøkene som jeg elsket før og puttet dem i hylla mi. Jeg pakka bort en eske fylt med minner også. Jeg har litt for lite plass til å ta vare på bursdagskort fra barnehagen lix. La bort masse annet fint også. Jeg er hun som tar vare på konsertbiletter og reservasjonslapper på Caféer og masse rart. Alt som er fint og jeg blir glad av å se og ta på. Mm. Jeg er teit.

Nå er klokken snart kvart på fire. Jeg skal til legen (haterleger og begynner å gråte når jeg må til legen) 09:20. Også begynner jeg på jobben kl 12. Jeg kommer til å være slii-iiiten i morgen. Også får jeg (forhåpentligvis) besøk av Maren og Sam, så da kan dere oppleve meg loka! Igjen! Det skjer hver jævla gang.

Hmmh.. Jeg må legge meg.
Jeg tenkte forresten på det at det ikke er noe snø ute nå.. Det går greit siden man kan se stjerner hver natt. ^^ I luv stars.

Også elsker jeg de fine guttene på bildet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*FIRST*

Jeg sjekket tidligere i dag, og de billigste billettene jeg fant kostet i overkant av 4000 tur/retur :/

Stryk "forhåpentligvis"!

Agnes. sa...

Iih.. Poor baby.